دانش نامه لینک‌یار
وب سایت های آموزش سئو
  امتیاز 5.00 از 5 توسط 1 نفر

10 وب سایت برتر آموزش سئو در ایران

سرفصل‌ها

امروزه هر مدیر کسب و کار اینترنتی به خوبی با مقوله سئو آشنایی داشته و درک روشنی از میزان تاثیر سئو بر موفقیت کسب و کار خودش در فضای دیجیتال را درک کرده است. میزان اهمیت سئو در سال های اخیر به نحوی بوده که بی شک میتوان گفت به اصلی ترین فاکتور موفقیت در دیجیتال مارکتینگ مبدل شده است.
حال در این بین همه ما میدانیم که فراگیری علم سئو، فرآیندی زمانبر(به همراه آزمون و خطا) بوده و اگر در این فرآیند مسیری اشتباه طی شود و یا مفاهیم به صورت اشتباه آموزش داده شود، تا چه میزان زمان برای اصلاح این فرآیند اشتباه هدر خواهد رفت. و این موضوع به خودی خود میتواند نشانگر اهمیت انتخاب منبع آموزش سئو را به خوبی برای ما روشن کند.

امروزه و با همه گیر شدن علم سئو، سایت‌های زیادی از اساتید مطرح سئو ایران راه اندازی شدند که تمامی تجربیات خودشان را در قالب محتوای متنی، ویدئو، صوتی، دوره آموزشی و ... در اختیار علاقمندان سئو می‌گذارند.

در ادامه این پست قصد داریم تا 10 وب سایت برتر آموزش سئو در ایران را برای شما معرفی کنیم.

 

1. آکادمی مهدی عراقی

وب سایت های آموزش سئو - مهدی عراقی

آکادمی مهدی عراقی یکی از 10 سایت برتر ایرانی در زمینه آموزش سئو است که فعالیت خودش را تقریبا از 2 سال پیش شروع کرده است. این آکادمی تا به الان، وبینارهای مختلفی را ارائه کرده که همه آنها به صورت رایگان بوده. درواقع آکادمی مهدی عراقی با اینکه دو سال از فعالیتش می‌گذرد، همچنان در حال ارائه آموزش‌های سئو به صورت رایگان است!

این سایت دارای محتواهای زیادی از پتنت و داکیومنتهای گوگل است که می‌توانید از آن به عنوان یک سایت منبع در زمینه سئو، استفاده کنید.

 

2. آکادمی آمانج

سایت های معتبر آموزش سئو - آمانج

آکادمی آمانج یکی از سایتهای تخصصی در زمینه آموزش سئو و تولید محتواست که فعالیت خودش را از سال 1396 شروع کرده. اکثر دوره‌های موجود در آکادمی آمانج هم به صورت حضوری و هم به صورت غیرحضوری است و همچنین همه دوره‌ها، به شکل پروژه محور آموزش داده می‌شود.

 

3. سئو لب

10 سایت برتر آموزش سئو در ایران

نسبت به بقیه سایتهای آموزش سئو، سایت سئو لب را به دلیل برگزاری دوره‌های حضوری می‌شناسند. مدیریت این سایت به دست علی حسینی است که تا به الان توانستند متخصصان زیادی را به دلیل برگزاری دوره‌های مختلف، به اکوسیستم معرفی کنند.

دوره‌های این سایت از صفر شروع می‌شود تا مراحل حرفه‌ای سئو نیز ادامه دارد؛ یعنی این سایت مخصوص افرادی است که در ابتدا مسیر سئو هستند و یا قصد یادگیری بیشتر را دارند.

سایت سئو لب علاوه بر دوره‌های حضوری، دوره‌های آنلاین نیز برگزار می‌کند!

 

 

4. کلیک سایت

سایت های آموزش سئو در ایران - کلیک سایت

سایت کلیک سایت یکی از سایت‌های قدیمی در زمینه آموزش حوزه فناوری است که بیش از 4 سال سابقه فعالیت دارد. این سایت علاوه بر آموزش سئو، در حوزه‌های دیگری به مانند آموزش برنامه نویسی، بازاریابی و ... نیز فعالیت دارد.

اکثر افرادی در حوزه سئو فعالیت دارند، این سایت را به عنوان یکی از بزرگترین سایتهای آموزش ویدئویی سئو می‌شناسند. تمامی ویدئوهایی که در این سایت منتشر می‌شود، به صورت اختصاصی و توسط تیم کلیک سایت ساخته می‌شوند.

 

5. وبین سئو

 وبین سئو - آموزش سئو

سایت وبین سئو به روش‌های مختلفی اقدام به آموزش سئو می‌کند از روش‌های آن می‌توان به آموزش ویدئویی، دانلود کتاب، تهیه پادکست و ... اشاره کرد.

وبین سئو علاوه بر سئو، آموزش‌هایی هم در زمینه‌های دیگری به مانند دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوا نیز ارائه کرده است.

 

6. آکادمی وبسیما

10 سایت برتر آموزش سئو در ایران - آکادمی وبسیما

آکادمی وبسیما یکی از برترین و معروف‌ترین سایت‌های آموزش سئو در ایران به شمار می‌رود که می‌توان گفت تقریبا هر کسی که در این زمینه فعالیت می‌کند، با سایتهایی مثل وبسیما آشنایی دارد.

آکادمی وبسیما تا به الان تعداد زیادی دوره آموزشی به صورت حضوری و آنلاین برگزار کرده که در این دوره‌ها سعی می‌کنند تا تجربیات چندین ساله خودشان را آموزش دهند.

 

7. آکادمی نوین

10 سایت معتبر آموزش سئو در ایران - آکادمی نوین

نوین یکی از قدیمی‌ترین سایت‌های تخصصی در زمینه آموزش سئو به شمار می‌رود که بیش از 10 سال سابقه فعالیت دارد. قیمت پکیج‌های آموزشی سئو سایت نوین نسبت به بقیه سایتها کمی گرانتر است که البته به دلیل کیفیت بالای دوره‌های آموزش آنها می‌باشد.

 

8. ایران فاندر

سایت های برتر آموزش سئو در ایران - ایران فاندر

ایران فاندر یکی دیگر از سایت‌های قدیمی در زمینه آموزش سئو است که فعالیت خودش را از سال 1393 شروع کرده. البته تمرکز اصلی سایت ایران فاندر بر روی مسائل مربوط به کسب و کار و منتورینگ است که سئو هم بخشی از آنها به شمار می‌رود.

 

 

9. ابزار وردپرس

سایت های معتبر آموزش سئو در ایران - ایران فاندر

ابزار وردپرس یکی از برترین سایتهای ارائه خدمات وردپرسی در ایران به شمار می‌رود و کمتر کسی از فعالیت‌های سئویی این تیم باخبر است.

این سایت علاوه بر خدمات وردپرس، اقدام به برگزاری دوره‌های آنلاین سئو هم کرده که همه آموزش‌ها به صورت اورجینال و توسط متخصصین سئو همین تیم ضبط شده.

 

 

10. سئو ادیو

سایت های معتبر آموزش سئو - ایران فاندر

 این سایت تمامی مراحل سئو از صفر تا صد را به صورت دوره‌های آموزشی در اختیار علاقمندان سئو قرار می‌دهد و حتی به موارد قبل از سئو مثل مراحل طراحی سایت هم می‌پردازد.

آموزش‌های سئو سئو ادیو به حدی مفید و جامع است که به گفته خودشان، شما می‌توانید با استفاده از دوره‌های آموزشی سایت سئو ادیو، هر سایتی را با هر CMS بهینه کنید.

 

جمع بندی

سایت‌های زیادی در وب فارسی وجود دارند که می‌توانند به شما در زمینه آموزش سئو کمک کنند؛ سایتهایی که در این مقاله به آن اشاره کردیم، فقط جزوی از بهترین سایتها هستند.

یادتان باشد که شما صرفا با دیدن یک دوره آموزشی سئو، تبدیل به یک متخصص نمی‌شوید! علم سئو یک علمی پیچیده است که نیازمند چندین سال آموزش و آزمون و خطاست. پس اگر بعد از دیدن یک دوره آموزشی نتوانستید به چیزی خواستید برسید، ناامید نشوید و یادتان باشد که شما تازه اول راه هستید!

نظرات

پیامی ارسال کنید


مشاوره رایگان