دانش نامه لینک‌یار
بک لینک انبوه
  امتیاز 4.75 از 5 توسط 4 نفر

بک لینک انبوه چیست و کاربرد های آن چیست؟

سرفصل‌ها

بسیاری تصور میکنند که بک لینک انبوه فقط به آن دسته از بک لینک هایی گفته میشود که فقط به صورت اتوماتیک و توسط ربات ها ایجاد میشود. در تعریف کلی بک لینک انبوه یا همان بک لینک های GSA به بک لینک هایی گفته میشود که در تعداد بالا و در زمان کوتاه ایجاد میشود، که این نوع بک لینک هم میتوانند به صورت اتوماتیک و توسط ربات ها ایجاد شوند و هم به صورت دستی که در ادامه به نحوه ساخت هر یک اشاره خواهیم کرد.

 

هدف از ساخت بک لینک انبوه چیست؟

ساخت بک لینک انبوه

باید توجه کرد که با توجه به پیشرفت الگوریتم های گوگل برای شناسایی بک لینک های با کیفیت و تصنعی، ساخت بک لینک نسبت به گذشته بسیار حساس تر و دقیق تر شده است. بک لینک های انبوه نیز از آن دسته از بک لینک هایی هستند که اگر به درستی و توسط افراد متخصص ایجاد نشوند میتوانند موجب جریمه شدن سایت توسط موتور های جست و جو شوند. بک لینک های انبوه معمولا با اهداف مختلفی ایجاد میشوند :

  • بسیاری از افراد با خرید بک لینک انبوه به صورت مستقیم و با کلمه کلیدی مد نظر خود با هدف ارتقا رتبه در گوگل و دیگر موتور های جست و جو استفاده میکنند. این نوع لینک سازی تمهیدات خاص خود را دارد. به طور مثال اگر وب سایت شما نوپا باشد، این نوع لینک سازی میتواند یک عامل مخرب برای وب سایت شما باشد، اما اگر وب سایت شما قدمت بالایی دارد و در حوزه ای فعال میکنید که حجم بک لینک های رقبای شما در ان کلمه کلیدی بسیار زیاد است و یا تعداد بک لینک های با کیفیت شما پیش از فعال کردن بک لینک های انبوه به اندازه کافی است، میتوانید از این نوع ساختار لنیک سازی استفاده کنید.
  • بعضی دیگر نیز از بک لینک انبوه به طور مستقیم با هدف افزایش اعتبار دامنه سایت و یا افزایش رتبه الکسا و... استفاده میکنند. این نوع لینک سازی هم مشمول تمهیدات خاص خود است. در این نوع لینک سازی باید بدون استفاده از کلمه کلیدی اصلی در انکر تکست و در اشاره به یک صفحه کم اهمیت این فرآیند صورت بگیرد.
  • نوع دیگر استفاده از بک لینک انبوه که درست ترین و رایج ترین روش استفاده از آن است، استفاده از بک لینک انبوه در لینک سازی شبکه ای یا همان لینک سازی به صورت لینک سازی هرمی است. به این صورت که لینک های انبوه برای بک لینک های لایه پایین تر استفاده میشود. در این نوع استفاده از بک لینک های انبوه، احتمال جریمه  شدن سایت شما توسط موتور های جست و جو به حداقل میزان ممکن خواهد رسید.


نحوه ایجاد و ساخت بک لینک انبوه

بک لینک های انبوه معمولا به چند روش ایجاد میشوند : روش اول استفاده از ربات ها است که شما میتوانید به صورت اتوماتیک به تعداد بالا با انکر تکست مورد نظر خود بک لینک ایجاد کنید. این نوع لینک سازی به هیچ وجه توسط تیم لینکیار به شما پیشنهاد نمیشود.

روش دوم استفاده از سایدبار های وب سایت هایی با تعداد ایندکس بالا و یا استفاده از سیستم های وبلاگی و... است که شما میتوانید با خرید بک لینک انبوه از این نوع جایگاه ها برای استفاده مکرر از بک لینک های خود در اکثر صفحات این سایت ها استفاده کنید. در این حالت شما میتوانید بک لینک های خود را برای لایه های پایینی لینک سازی خود با اطمینان خاطر استفاده کنید.

 

بیشتر بخوانید : استراتژی خرید بک لینک

 

بک لینک های انبوه از چه نوع لینک هایی تشکیل شده اند

معمولا بک لینک های انبوه، بک لینک های سایدبار و یا فوتر سایت های با ایندکس بالا و یا سیستم های وبلاگدهی هستند، اما در لینکیار بک لینک های انبوه، شاکله ای از بک لینک های با کیفیت سوشال ها، بک لینک های پروفایلی، بک لینک های انجمن ها و فروم ها، به همراه بک لنیک سیستم های وبلاگدهی و... هستند.

 

نحوه خرید بک لینک انبوه

خرید بک لینک انبوه

به جز روش اتوماتیک که اصلا به شما توصیه نمیشود، شما میتوانید برای خرید بک لینک انبوه یا به طور مستقیم از وب سایت ها و یا وبلاگ ها با مذاکره اقدام به خرید بک لنیک نمایید. در روش بهتر و آسان تر خرید بک لینک انبوه استفاده از سیستم لینکیار است. سیستم لینکیار با همکاری بسیاری از بهترین و بزرگترین سایت های معتبر و سیستم های وبلاگدهی بزرگ کشور، اقدام به ارائه بک لینک انبوه کرده است. شما میتوانید با استفاده از سیستم لینکیار به طور کاملا مستقیم و بدون واسطه و بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ای بابت پورسانت خدمات از صاحبان سایت ها و وبلاگ ها اقدام به خرید بک لینک و رپورتاژ اگهی کنید.

 

قیمت بک لینک انبوه

قیمت بک لینک ابنوه با توجه به تعداد و وب سایت های میزبانی کاملا متغیر است. اما در حالت کلی قیمت این نوع لینک ها نسبت به قیمت رپورتاژ و یا خرید بک لینک به صورت تکی بسیار ارزان تر و کم تر است.

 

 

 

نظرات

image
hclickscomltah
20:50 , 28 خرداد 00

Hi! Why don't you monetize your site sait.com by push notifications? Push notifications give a great boost to website income. At the same time, push messages are compatible and do not interfere with other monetization options, such as contextual advertising (for example, Adsense), teasers, CPA, and others. Also, this type of monetization is not reflected in the work on SEO optimization and website promotion, because this technology is browser-based and does not affect on the search engine tops. Try https://hclicks.com - Now they provide lifetime max rates, take all GEOs and monetize all push traffic including IOS! Just spend 5 minutes... and dollars will drip constantly :) In general, I just decided to give you small recommendations and nothing more. I apologize if this information is not relevant for you. Sincerely, Platon Shukin

پیامی ارسال کنید


مشاوره رایگان