دانش نامه لینک‌یار
جریمه خرید بک لینک
  امتیاز 5.00 از 5 توسط 3 نفر

چگونه بک لینک بخریم که جریمه نشویم؟

سرفصل‌ها

 

یکی از دغدغه های اصلی بسیاری از وب مستران و صاحبان کسب و کار ها که به دنبال ارتقا سایت خود به واسطه خرید بک لینک با کیفیت هستند، جریمه شدن توسط موتور های جست و جوگر به دلیل خرید بک لینک است. ما در اینجا به شما آموزش خواهیم داد که چگونه میتوانید با رعایت چند نکته ساده اما کلیدی، به سادگی و به صورت کاملا استاندارد اقدام به خرید بک لینک کنید.

باید بدانید که این نکات دقیقا از دل الگوریتم های گوگل استخراج میشوند، اما به دلیل اینکه بسیاری از شما عزیزان فرصت و وقت مطالعه و آشنایی با این الگوریتم ها را نداشته اید، ما سعی داریم تا با استخراج این نتایج و اشتراک این نکات با شما، گام مثبتی را در جهت ارتقا کسب و کار شما عزیزان همیشگی لینکیار برداشته باشیم.

 

در مرحله اول بهتر است کمی به پاسخ این سوال فکر کنیم :

گوگل از چه طریقی میتواند بک لینک های خریداری شده با بک لینک های طبیعی را از یکدیگر تفکیک کند؟

پاسخ به این سوال کاملا ساده است : روند طبیعی و غیر طبیعی ساخت و خرید بک لینک!! حال شاید این سوال برای شما پیش آید که فاکتور های بک لینک طبیعی چه چیز هایی هستند؟ پاسخ این سوال محوریت اصلی مقاله ما را شکل خواهد داد. در ادامه همراه ما باشید.

 

استفاده غیر بهینه از انکر تکست ها

جریمه نشدن در گوگل

استفاده ی از انکر تکست های بهینه شده یکی از اصلی ترین فاکتور های گوگل برای شناخت بک لینک های غیر طبیعی است. شما باید در هنگام لینک سازی انکر تکست های خود را به گونه ای انتخاب کنید، که گوگل متوجه غیر طبیعی بودن کار نشود. راح حل:
اگر قرار است که 100 بک لینک خریداری کنید، 30 بک لینک شما با انکر تکست اصلی باشد، 30 انکرتکست شما با کلمات هم خانواده باشد و حدود 40 انکر تکست باقی مانده شما باید بدون انکر تکست باشد.

 

برای آموزش بیشتر میتوانید بخوانید : انکر تکست چیست؟

 

 

زمان انتشار بک لینک های خریداری شده

جریمه خرید بک لینک

اگر تمامی بک لینک های خریداری شده شما در یک روز منتشر و ایندکس شوند، این معیار میتواند دلیلی برای شناخت بک لینک غیر طبیعی از سمت گوگل باشد. سعی کنید بک لینک های خود را رد تایم های غیر منظم و چریکی منتشر کنید.

شما میتوانید با استفاده از سیستم هوشمند لینکیار، بک لینک های خریداری شده خود را زمان بندی کنید و با صرفه جویی در وقت خود، در یک روز بک لینک های خود را خریداری کرده و زمان انتشار هر یک را به صورت دستی تنظیم کنید تا در آن روز مشخص شده بک لینک ها انتشار یابند.

 

همه بک لینک های خریداری شده را به یک صفحه خاص لینک ندهید

یکی دیگر از اشتباهاتی که میتواند توسط خریداران بک لینک صورت گیرد این است که، تمامی بک لینک ها به یک صفحه خاص از سایت اشاره کنند، سعی کنید بک لینک های خود را برای صفحات مختلف سایت خود خریداری کنید.

البته یک راه بهتر این است که بک لینک های خود را به صورت لایه ای درج کنید، به این صورت که بک لینک های خود را به صورت غیر مستقیم استفاده کنید، به طور مثال میتوانید بک لینک را ابتداعا به یک مقاله داخلی و یا یک صفحه از سایت دیگر که مقاله از سایت شما را به عنوان رپورتاژ منتشر کرده است اشاره دهید و از آن صفحات به سایت خود لینک دهید. به این روش اصطلاحا pbn  گفته میشود.

 

کیفیت بک لینک در سایت های میزبان

جریمه خرید بک لینک

کیفیت سایت هایی که از انها بک لینک خریداری میکنید، جدایی از آنکه تاثیر مستقیمی بر اثر بخشی ارتقا جایگاه شما در موتور های جست و جو دارند، شما اگر درصد سایت های بی کیفیتی که از آنها بک لینک دریافت کرده اید، نسبت به سایت های با کیفیت خیلی بیشتر باشند، احتمال جریمه شدن شما توسط گوگل وجود دارد.

 

 

فالو یا نوفالو بودن لینک ها

جریمه خرید بک لینک - فالو یا نوفالو

همانطور که در بالا اشاره کردیم، تمامی کار به این بستگی دارد که شما فرآیند خرید بک لینک را طبیعی جلوه کنید یا نه. گوگل هم به فاکتور های زیادی برای سنجش جریمه کردن و یا ارتقا رتبه یک سایت تکیه میکند که نسبت لینک های فالو به نوفالو نیز یکی دیگر از این المان ها است.

همیشه در فرآیند خرید بک لینک در تعداد بالا سعی کنید که درصدی از بک لینک های خود را به صورت نوفالو درج کنید.

پلتفرم لینکیار برای اولین بار در ایران با همکاری با بسیاری از سایت های معتبر، اقدام به فروش بک لینک نوفالو با قیمت پایین کرده است. شما میتوانید با ثبت نام در سیستم لینکیار، به طور مستقیم از سایت های معتبر ایرانی بک لینک های نوفالو و فالو خریداری کنید.

 

زمان بک لینک های خریداری شده

اگر قصد خرید بک لینک برای صفحه اصلی و یا صفحات داخلی سایت خود روی کلمه اصلی خود را دارید سعی کنید بک لینک های خود را به صورت بلند مدت خریداری کنید. (البته در مواردی مانند لینک سازی pbn میتوانید بک لینک هایی با زمان کم هم خریداری و فعال کنید).

  • به این نکته دقت کنید که شما بعد از خریداری بک لینک و ارتقا رتبه در نتایج موتور های جست و جو میتوانید با عواملی مثل پایین آوردن نرخ پرش و بالا بردن CTR و تایم ماندگاری کاربر در سایت و... جایگاه خود را بدون بک لینک نیز حفظ کنید.

 

نسبت تعداد صفحات به تعداد دامنه ها

تعداد بک لینک های دریافتی از صفحات نسبت به تعداد دامنه هایی که آن بک لینک ها را به شما داده اند نیز یکی دگیر از فاکتور ها برای طبیعی جلوه دادن کار است.
به طور مثال اگر شما بک لینک خود را در سایدبار یک سایت درج کنید که آن سایت 2000 صفحه ایندکس شده داشته باشد و لینک شما در هر 2000 صفحه تکرار شود و در کل شما 5 بک لینک از دامنه های مختلف داشته باشید، این فرآیند میتواند حساسیت موتور های جست و جو را به کار شما زیاد کند. سعی کنید بک لینک های خود را به یک تعداد و تعادل خاص و مشخص حفظ کنید.

 

 

نظرات

image
naseri
09:57 , 01 تیر 99

به نظر من خرید بک لینک برای سایت هایی که تازه شروع به کار کردن اصلا خوب نیست.

پیامی ارسال کنید


مشاوره رایگان